Vintervårväder.

Måste bara klaga lite först.. På engelskalektionen har vi jobbat två&två och vissa tre&tre, men hon som jag jobbar med (som inte kan svenska) är aldrig där. Så jag har kämpat och slitit för att bli klar. Och på redovisningen var jag sjuk. Nu klagar min engelskalärare på att jag ska prata med hon som jag jobbat med för att göra klart någon annan grej (ingen aning om vad han bablade om), men hur enkelt är det när hon inte kan svenska och hon aldrig är där?! Vad tänker min lärare med egentligen?! Åh.

Skoldagen satt jag iallafall och fortsatte skriva på svenskalåten som vi ska översätta till engelska, och sedan åkte jag hem. Har precis varit ute på en långpromenad, snabb också måste jag säga, med Emelies hund Tilda. Hur skönt som helst med solen i ansiktet hela vägen och nu precis käkat lite sallad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0