liten tjej utan jobb

Har lovat min lilla kille att börja spara pengar.. Det var darför jag slutade röka. Men vadfan, nu när man vet att man har pengar både på kontot, sparkontot och i plånboken, så vill jag ju bara shoppa! Underkläder behövs faktiskt (eller kanske inte.. fast jo!) Och sen vill jag ha antingen en vit eller gul bikini. Och så nya skor måste jag ha!
Shorts är iallafall fixat. Har fått tillbaka mina svarta (som har blivit äckligt grå typ), och klippt sönder två (tre) par gamla jeans.
Mjukisbyxor är också ett måste. Och ny tjockiströja som sitter bra hela tiden.
heheheh.. är skyldig S 400;- för ett par nya jeans också..
Och varför inte rabbla på att jag behöver strumpor, fina linnen, navelpiercing, hårskydd, parfym, strumpbyxor...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0