Andra till Sjätte.

Torsdags: Jag&Sebbe åkte mot Handen och köpte oss en hundbur till Gaston och käkade sen kebab inne i centrum. Kvällen blev nog lugn om jag minns rätt.

Fredags: Vi åkte mot Farsta centrum och shoppade gärnet! Haha okej, inte jag dock. Fick bara med mig ett par underkläder och två linnen. Men Sebbe fick allt som han behövde till studenten och han kommer vara sååå stilig! Efter farsta åkte vi mot Handen och kikade runt, och efter det till Nynäs för att köpa skjortorna som inte fanns någon annan stans. Vi rörde oss efter det mot mig och jag fick packa om väskan inför de andra dagarna.

Lördags: Jag och Sebbe gick upp tidigt för att röra oss mot folkracet. Vi var där hela dagen till fyra tiden och käkade sen middag hos honom. Kvällen spenderade vi hos hans pappa och drack öl med en massa godis.

Söndags: Vi fixade Sebbes skrotbil med att slänga massor och spara en del. Sen åkte vi mot Muskö och träffade Pelle och efter det tvättade vi bilen (hör och häpna, jag fick hjälpa till).

Måndags: Vi hade planerat hela dagen igår att vi skulle sola idag, så det gjorde vi. Dock hittade vi inget mysigt ställe så det fick bli vid Sebbes stuga på gräset. Mys! Kvällen låg vi bara hos honom och kollade på film och somnade tidigt med massa risifrutti på magen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0