Helgen med Sebbe

I fredags fick jag några till grejer köpta med mamma innan sjukhuset. På sjukhuset väl så skär de bort min lilla knöl (som inte var så liten) och det forsade blod. De fick sy ett stygn och jag var en livrädd liten flicka. ...och det slutade inte där..
Sebbe hämtade mig på kvällen och vi åkte mot hand stuga och lagade middag lagom halv 11 och höll på att dö av hunger. Han fick allt skylla sig själv och orka gå med mig till toaletten efter att ha skrämt mig om att någon gubbe skulle komma. Men vi somnade efter det och lördagen bestämde vi oss för att leta efter jobbarbyxor till honom, och åkte darför mot länna och handen centrum. Inga jobbarbrallor, men däremot örhängen och tungpiercingar till oss båda. Och efter det kom S på helt plötsligt att han ville ta ett till hål i örat. Och jag med.. Så han tvingade mig att våga ända vägen till Coop och mutade med att han skulle betala. Men det blev som han ville, och natten bråkade vi om vem som skulle få sova på sitt onda öra (båda tog i vänster).
Söndagen blev det film-morgon, eftersom vi skulle vara barnvakt mot kvällen. Så vi laddade upp och sprang sen runt med småbarnen och hoppade hopprep. Och en slant tjänade jag allt ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0