1 Mars!

Vaknade upp brevid en söt prick vid halv 7 imorsse, duschade och sitter nu och skriver ut mitt CV. Tycker att det inte är ett dugg bra, men hur sjutton märker man om ett CV är bra? -Iallafall så ska jag och Bella söka jobb idag, eller ja, hon håller mig sällskap medans Gaston är på dagis. Efter blir det nog en lugn timme med Emelie för att sedan åka och hämta Gaston. Kvällens planer är inte planerade, men blir förmodligen segt somvanligt.

Nej, nu ska jag ta och fixa mig. Slänger nog upp dagens outfit innan jag åker, puss.



Kommentarer
Julia

Jag går Svenska C på inviduella valet i skolan och har precis lärt mig hur man ska skriva ett Cv och personligt brev. Om du behöver hjälp med det kan jag alltid skicka mitt till dig så får du kika lite på mallen :) kram

2011-03-01 @ 11:50:04
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0