Irriterad människa.

Jag verkligen ber att det är tillåtet att hata sin mentor i plugget?!! Hon kommer fram till mig idag, "men du karin, du pluggar väl kemi?" "ja det gör jag. och jag vet att jag missade provet igår. du hade ju inte sagt något till mig." "ja jusste.... Men, går du i skolan på onsdagar?" "ja det gör jag. jag börjar ju kvart i tolv, och hade ingen aning om att vi hade prov på morgonen förnst jag klev in i klassrummet." "jusste, men vi tar och fixar det. du ska iallafall få göra det."
Jag tackar och går mot engelskan då kärringen kommer fram till mig igen "har du so efter lunchen?" "men va? nej. det är torsdag idag, alla har ju so på onsdagar." "jusste. men hm.. kan du stanna kvar efter lunchen då och göra provet?" ALLTSÅ ÅH vad irriterad jag är. Haha. Mer vill ni nog inte veta, äger iallafall på engelskan och dricker latte nu.
Nä, jag ska hem till slemelie och städa! Hööööööööög musik tack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0