Jobbat hela veckan och nu är det FREDAG.

Gjorde gammalt nationellt prov i engelska när jag kom till skolan. Fattade nästan absolut ingenting! Satt där och fick ångest och bara skrev något.. och märkte sen att han rättade mitt prov direkt efter. Efter lektionen bad han mig och en annan tjej stanna kvar. Jag fick iallafall 8 av 12 rätt! På gissningarna också, hihi.
Och jag måste bara nämna att den urtrevliga busschaffören körde mig imorsse! :D

Ikväll blir det hemmaspa med Emelie. Det ska bakas, göras ansiktsmasker, måla naglarna, och såklart dricka en hel del kaffe och springa efter Gaston. Tar nog en liten tur förbi min pojkvän också som ska laga mat all night long.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0