Månaden börjar bra...

... Men den kan nog inte slå Februari 2011!

Fick med mig söta Bella igår till handen centrum och lämnade in mitt CV lite här och där. Vi tog en fika på Momo och sen lunch/middag på Taco bar. Hade hur mysig dag som helst med min brud! Vi shoppade även underkläder och varsitt linne på h&m, innan Sebbe&Matte skjutsade hem oss.
Kvällen blev seg på gården och jag somnade oerhört tidigt.

Dagen idag har gått hur snabbt som helst. Jag lämnade Gaston hos min syster och hennes kille och åkte sen o gymma. Blev helt slut såfort jag började träna så långt träningspass fick det inte bli, utan jag åkte mot vh och solade istället för att dröja på tiden.
 Har precis käkat en stor sallad och ska nu fixa mig en latte innan syster och Gaston kommer hem. Kvällens planer är att sitta hemma, så..vi hörs imorgon! :)



Kommentarer
Emelie

Hehhe, visst blev det ;)

2011-03-02 @ 21:29:58
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0