You come home.

Jag ska ha en systemkamera om vi åker till Paris under kistelhimmelfärdsdagarna. Jag ska ha en systemkamera under mitt sommarlov. Det ska bara komma upp bilder på den fina staden och på min hund som då är ett år. Det måste komma upp bilder på mina underbara vänner, på solen, på alla utflykter, på allt plaskande. Och inte med en tråkig digitalkamera.
Jag kollar just nu på systemkameror på tradera hemsidan. Canon 1000D för ca 1500:-. Ska jag skita i mitt pengarsparade till körkortet och köpa en kamera? Eller missa alla underbara bilder som jag kommer ta i sommar och hoppas på att jag börjar mediagymnasiet och får en kamera då?
Jag som verkligen vill fota... nu,nu,nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0