12 Maj. Inte vilken dag som helst.

Nej, för det är den 12 Maj. Min barndomsvän Evelyn fyller hela 17år och det är min och Sebbes 3månaders dag. Solen lyser ibland och det var faktiskt en skön engelskalektion. Jag ska nu fortsätta öva inför muntliga nationella och sitta hemma för att fixa sista inlämningsuppgiften. Jag verkligen, verkligen, verkligen hoppas på att jag kan få ett godkänt dethär året..
Helgens planer är även lite mer planerade och jag hoppas det blir en hel del skratt. Imorgon ska jag gå mina tråkiga lektioner i skolan och sen åka hem för att duscha och plugga engelska. Middagen får vi se vart det blir, men ska nog hinna med en långpromenad om vädret tillåter och sen träffa Sebbe för att åka på bilrace.
Kvällen får sen sluta hemma för att orka upp tidigt och röra mig mot stan tillsammans med Emelie. Vi ska allt köpa presenter och lite grejjer till oss själva såklart. Och kvällen får vi se vad som dyker upp.
Nu ska jag söka jobb! Puss

Veronica Maggio – Snälla bli min



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0