20 Maj.

Yo! Engelska muntliga nationella gick väl bra, tror jag? Iallafall så blev morgonen stressad och ingenting blev gjort. Eller jo, Gaston fick en liten promenad.
Helgens planer är att bo i Sebbes sommarstuga med massa gottigott, nudlar, och en massa dricker + filmer. Vi kommer nog överleva, hoppas jag. Haha. Sitter i skolan nu och har en lång och tårkig timme kvar, efter det ska jag möta upp Emelie för att gå runt i centrum tills S slutar då han hämtar oss och efter det blire att packa & promenad. Dagen kommer nog bli en mysig dag, oavsätt väder ;-) Sebbe kommer stå och putsa sin älsklingsbil medans jag får hitta på något annat. Funderar på att ta med mig kameran, så jag iallafall har något att göra.
Menmen! Nu ska jag kila på lektion... donken väntar efter det. Underbart!

Btw, Onsdags på Sebbes födelsedag fick han choklad och platta öl från mig och Emelie. Kanske vi kommer sitta och fika det ikväll?.. hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0