Träningen började idag.

Shit vad jag och Gaston har varit duktiga! Snabb långpromenad. Våran första av vårt träningsprogram, hihi. Jag har dock ont i benen nu, och är galet sugen på choklad och te + sällskap. Emelie...?
Imorgon åker jag iallafall till skolan och hoppas verkligen inte på skäll från alla lärarna som jag brukar få på fredagar. Men efter det blir det snabbt hem och packa det sista för att sen övernatta hos mamma. Blir massa filmer och god mat. Och även leta parfym och kolla på gamla bilar. Jag kommer nog ha fullt upp med både kameran och Gaston. Men kommer nog bli otroligt skönt på lördagen att sova på tåget (fast beror på vilka andra djur vi sitter med) och sen se vad kvällen väntar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0