3 månader och 16dagar.

Det närmar sig. Månaderna, dagarna och timmarna högst upp på bloggen. Jag kan inte sluta prata om körkortet och problemet just nu är att det kommer bli stressigt och pengarna. Kör i nynäshamn och vet redan dagen jag kör upp (om jag såklart är redo då). Pojkvännen ska hjälpa mig med teorin, och hans bil får jag låna heeeela dagen då jag skaffar min lapp. ((:
Bokar risketten någon dag i veckan och fortsätter köra i helgen igen. Jag ska försöka göra snabb utveckling nu, och sen boka någon körlektion. Lycka till till mig.


Kommentarer
Anonym

Du är duktig på att fotografera natur :D!

2011-11-04 @ 18:41:30
URL: http://tasteoflambskin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0