3 April. Frukost i plugget.

Jajo, våran mentor håller vad han lovar och köpte med sig en massa frukost till våran mathungerklass imorsse innan vi började. Så första lektionen fick spenderas med mackor, oboy, yougurt, juice och sällskap. Redan då fick min mage plågas med att inte få vila så jag gick en promenad fram och tillbaka i idrottshallen tills jag fick nog och tog bussen hem. Blir filmmys nu efter lunchen och långpromenad ikväll. Får även se om jag orkar göra fotoläxan, eller vänta tills imorgon. Menmen, filmdags somsagt!
Gott!


Kommentarer
Emelie Carlsson - hobbyfotograf!

sv: tack :)

2012-04-03 @ 13:54:21
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/
Emelie

Okej okej, de blir skitbra. Jag kommer va hemma i handen ca 15.00 efter min tandläkartid, så jag kommer bara chilla tills du kommer i så fall :D



Träning tillsammans låter awesome! Bara att börja köra på nu stenhårt inför sommaren! Vi kna lägga upp en plan för de på torsdag ;)

2012-04-03 @ 14:48:26
URL: http://bbjorklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0