Bra start på veckan!

Ni minns att jag hade hoppats på att få två grejer i brevlådan, ett kuvert och ett paket?
  • Parkarbete i Juli månad. Hoppas på en hel del värme och roligheter. Japp - jag har fått sommarjobb under två veckors tid.
  • I paketet låg en färgglad supersöt lång kofta av mamma som jag vill sitta och mysa i i sommar med bruna ben.
Nu väntas det bara på telefonsamtalet. Måndagen har gått, och jag får hoppas mer imorgon. Jag har ju iallafall min barndomsvän (grannen) som vill promenera med mig ikväll innan serien Alcatraz!


Kommentarer
anna

nice med sommarjobb :)

2012-04-26 @ 20:12:49
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0