Mysmåndag med mysbjörklundarna.

Åkte till farsta centrum med Emelie idag vid etttiden, och fick även sällskap av Niklas och Rasmus halva vägen. Plankning (hihi) och krångel påvägen dit, och inget köp alls förutom kaffe. Kändes dock bra eftersom jag inte visste vad jag ville ha (allt), och är inte stenrik. Påvägen hem stannade vi hos hennes pappa och tog varsin macka & kaffe tillsammans med två vänner till dom för att sedan träffa Fifty & Aziza en snabbis och åka efter det och handla mat vid halv 8 tiden. Fick bli varsin Ben&Jerrys påköpet som vi smaskade på tills illamåendet kom framför den nya serien som jag inte minns namnet på. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0