Lever. Halvt.

Klick.

S l i t e n .
Jobbat 8-9 timmar, i tio dagar i sträck. Två dagar kvar.
Trött hela tiden. Fullt upp när jag kommer hem med att ta hand om mig själv.
Naglar, check. Ögonbryn, check. Lagat mat alla dagar, check. Duschat, check.
Ikväll skiter jag i duschen, fötterna måste tas hand om pga trasiga skor. So you think you can dance och massa glass och choklad. Trottsallt lilllördag. Lär somna innan pogrammet börjat, men kanske lika bra det.
- Håller tummarna för bil denna helg igen. Så skönt! Skulle inte skada och vara rik..


Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON

jomen eller huuur!
händer idag då snygging :D??
PUSS

2012-08-10 @ 00:15:09
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0