10 Februari 2012.

Igår var jag i skolan från halv 10 till 2 och åkte sen hem till Emelie. Vi satte oss direkt med varsin latte och varsin dator och började plugga. Satt cirka två timmar innan vi fick stressa oss med fixningen och åkte sen upp mot handen.
Väl i handen köpte vi det sista till födelsedagsbarnen (Frida som fyllde år i torsdags och Aziza igår), och mötte även på fyra tjejer som också skulle på festen. Vi fick god mat och spelade spel ett tag hemma hos Aziza, tills det kom massor med folk.
-Blev en väldigt mysig kväll! Dock spyor och tjaffs somvanligt, men det löste sig vad jag vet och idag ska jag bara vara hemma tillsammans med hunden. Funderar på en stor pizza ikväll. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0