15 Februari 2012.

Hej. Dagen fick bli lika kaosig idag också. Precis som igår.. Skulle ju köra på körskolan efter skolan. Eller ja, först skulle jag ta en runda i centrum med Evelyn, vilket jag också gjorde. Kom i tid till bussen och väl på bussen sitter det en grinig tant med hennes vagn/väska som verkligen vägrar flytta från sig från där barnvagnarna står. Så ja, jag kommer lagom till västerhaninge för att byta till tåget, som gick för två minuter sedan. Och får därefter ringa körskolan och avboka + boka ny tid, och sedan åka tillbaka upp till handen för att hämta hunden.
Dock har jag nu hunnit tagit hand om både tvätten och disken och det finns soppa på spisen som jag får leva på. Dock har jag ångest inför mina pengar som jag slösar av hela tiden på skitgrejer, och även ingen tröja tills fredag. Men det posetiva är, att jag nu kan plugga och ta det lugnt denhär kvällen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0