18 Februari.

Igår somsagt så bowlade vi 11 stycken, mina kära vänner gav mig pengar till ett objektiv och sjöng även "Ja må hon leva" mitt i allt! Mina underbara vänner, bättre går inte att hitta. Pärlor allihoppa.
Och innan åt vi middag hos Evelyn, vi 6 tjejer vräkte i oss tacos i stora lass och jag fick även 6 vinglas och en kaffe termos av Julia innan. + Prinsesstårta av min underbara syster, och en tröja+jeans.
Efter bowlingen, vid tio, så åkte vi allihoppa mot Jacop och hade det trevligt där. De kom folk, och jag satt mest i soffan och bara njöt. Var helt slut vid tolvslaget, och kom hem vid två och somnade direkt efter en liten bit tårta, haha.
Idag har jag bara suttit hemma, ätit massa mackor och tårta. Och sökt lite jobb. Men om en kvart ska jag börja röra mig för att möta Joel och Max och sedan äta en stooor pizza. Efter får vi se vad som händer, och vadsomänhänder, så vill jag verkligen inte hem. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0