21 Februari.

Åh, är inte ett dugg trött. Men sova är ju bara så skönt.. Så jag antar att min käre dator bara lurar mig just nu att jag ska sitta här hela kvällen, haha.
Har iallafall varit ute på en runda fram och tillbaka till konsum med Gaston och mötte sedan upp Emelie för en timmes snack om allt och ingenting, haha vet nog inte hur många olika samtalsämnen vi hade, men skönt väder var det iallafall, tills tårna börja frysa.
Imorgon lär det bli en lång dag, och ingen bloggning alls. Skola fram till ett och jag lämnar datorn hemma eftersom den lär nog ändå inte användas. -Har tagit ledigt efter mitt matteprov för att åka in mot stan och vara där i fyra timmar. Lär vara hemma lagom till halv nio, om inte tidigare som jag hoppas, och jag ska ladda upp med kaffe och mackor så jag överlever! Väl hemma så måste jag iallafall fota två bilder till till fotoläxan, och efter det få sova ut. Vilket jag ska göra nu också, Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0