25 Februari. "Att sitta och kolla på när de kör gocart, är som att släppa lös hundarna på fotbollsplanen. Efter är de helt slut."

Igår hade jag och Emelie tänkt att endast sitta på gården, kolla på tv, dricka en hel del kaffe och bara sega. Det slutade med att efter vi ätit hos henne, efter vi varit i handen och shoppat, så fick vi vara på gården i tio minuter, klunka i oss kaffet och sedan åka till Älvsjö. Satt där i en timme och kollade på när grabbarna körde gocart för att sedan åka runt en stund, till statiol, till ett garage, och hem.
Idag har jag hunnit att övningsköra en timma och ätit semla, som även hade en plastbit i sig (?!). Ska strax duscha och ikväll blir det nog bio om det blir som vi tänkt. :)
Det närmar sig! Och jag kan inte sluta längta..


Kommentarer
Emelie

Så sant, sååå sant! ;)

2012-02-25 @ 15:37:31
URL: http://bbjorklund.blogg.se/
LIENE

TACK:D Du får gärna beställa om du vill.



Roadtrip? Jag ska kanske på en i år:D

2012-02-25 @ 15:39:58
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0