26 Februari. Lite öl och fina, gosiga vänner.

Igår fick det inte bli någon bio, men efter att ha tagit en långpromenad med Emelie och Gaston åkte jag sedan upp mot handen tillsammans med Matte och Joel och tog det lugnt med några öl inne på Brasserian. Vi kom tillbaka strax innan halv tre och mötte då upp Emelie och kollade på film hos Joel där även jag och Matte somnade.
Idag vaknade vi tre upp vid tio och satte igång en film, för att efter det kolla på tv tills hungern kom. Vi tog oss en promenad till Vaskos och köpte varsin sallad för att efter det köpa kakor och gå hem till Matte där vi fixade kaffe och film, då även Emelie kom igen. Stannade till halv nio, då alla skulle hem för att sova och bara ta det lugnt. -Så nu sitter jag här med en svullen mage efter alla kakor och är hur trött som helst. Men det är nog lika bra det, imorgon ska jag övningsköra tidigt och försöka hinna med en långpromenad och storstädning på rummet för att sedan kanske åka lite tåg, och efter det kolla på film.
Men, det lär väl bli ändrade planer somalltid. Nu ska jag sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0