9 Februari.

Hej! Lever och mår bra. Fixat vanor med sovandet och vaknade upp oerhört pigg kvart över sex imorsse med tanke på att jag la mig nio igårkväll. Har varit i skolan och fått skriva ut bilder på fotolektionen, samt fått en läxa då vi måste åka in till Södermalm för att fota (suck), men jag funderar på att ta med mig hunden så jag sen har en trött vovve mot eftermiddagen = ledighet för mig. Frågan är vem som vill följa med i snövädret och göra mig sällskap + ge tips?
Har iallafall också städat rummet, tagit bort några bilder från väggen och satt upp några nya. Skrivbordet är rent och vovven min har nu alla sina saker på plats! Har duschat, och ska snart ut på en långpromenad för att sedan somna gottgott inför den långa dagen imorgon. Hörs då!


Kommentarer
Emelie

Lär väl bli jag som är den "frivillige" att följa med på äventyr^^

2012-02-10 @ 15:26:23
URL: http://bbjorklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0