Alla hjärtans dag.

Spenderade lunchen idag på torvalla och åt massa pommes och chicken bits, då jag insåg att jag tappat mitt minneskort och nästan började gråta av ilska. Hur klantig kan man vara?! Lycka till den som hittade det iallafall.. SUCK!
Efter åkte jag till farsta och mötte upp barndomsvännen Jennifer. Vi gick runt ett tag och letade presenter till min lilla vän Julia som fyller år imorgon, och även en tröja till mig. Tröjan jag hittat på nätet, fanns såklart inte, men fick bli en annan och även en tripp i handen centrum imorgon.
Väl mot bussen, missade vi såklart den, men satt och åt godishjärtan som vi fick inne i centrum av en trevlig prick!
Är nu hemma, stressad, trött och hungrig. Ska laga egen mat för att sedan plugga, måla naglarna, hänga tvätt, byta lakan i sängen, och sedan gå till konsum för att SEN sova. & duscha. Haha åh, jag orkar inte med denhär dagen, hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0