Helgen.

Fredagskvällen var rolig till en början, men som alla andra slutade lite illa. Kom hem vid halv ett av att få skjuts av en snäll pojke och somnade sedan direkt.
Igår åkte jag och Emelie till handen för att kolla skor, blus och presenter till denna fredag som kommer då det blir 18års kalas igen. Hittade ett par skor till mig - men dock ingen blus så får leta nästa helg också.
Var med Jonas och Goude nere i nynäs och umgicks ute på motorvägen i kylan pga av att något gick sönder på bilen - lyckat. Men med snälla vänner kom en varm bil som jag kunde värma mig i och sedan ta en kaffe. Kom hem vid nio tiden och la mig ner och kollade på film tills jag somna.
Idag ska dagen nog spenderas hemma. Tare lugnt och nu äta frulle! Hörs.


Kommentarer
mamma

vår bil?

2012-02-05 @ 14:33:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0