16 Januari 2012.

Somnade strax innan halv två inatt, och var tvungen att stiga upp halv 7. Lagom kul, men så trött som jag väntat mig var jag inte. Kom till skolan och att börja sitta stilla vid min dator i en och en halvtimme och arbeta med endast just en sak är inte vad man vill börja med. Men, det har vi redovisning på på fredag och jag ska väl iallafall få ett E (godkänt).
Kom hem för en stund sen, ätit middag och dricker nu kaffe. Har lite ångest som jag pratade med Sonia om på bussen, att de fortfarande inte fixat min frånvaro från när jag var sjuk, utan har nu ogiltig frånvaro på 56 procent. Ett studiebidrag ska jag ha, och måste för den delen.
Ikväll ska det bli Björnbröder filmmys hos Emelie tillsammans med Julia. Och försöka svara på lite teorifrågor. Men annars bara försöka sova. Vi hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0