Den nya starten.

Har fått i mig kaffe, macka, halstablett och te. Och missade öppetiden hos läkaren imorsse. Imorgon måste jag nog orka gå till skolan, eller så gör jag det lagom till fotolektionen på torsdag.
- Fick nu se att vi börjar med nytt schema om ca två veckor. Sovmorgonen på onsdagarna blev till att vi börjar 8 och slutar 16. Men på tisdagar börjar vi 10.30 istället för 9, och så slutar vi 14 istället för 15.30 på fredagar. Skönt!!
Idag börjar det nya livet också som man säger. Mitt nyttiga liv. Vi får se hur långt jag klarar mig, men chokladen ska det minskas ner på om jag lyckas haha. Och så slutat röka har man. Dags att bli frisk så att min miniträning kan få sätta igång! + plugga tusan till körkortet, jag SKA ha det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0