Fredag den 13onde.

  • Blivit bjuden på födelsedagsfest hos en fin kille som fyllde 18 igår. Men är hundvakt!
  • Klarade B-delen på körkortsteoritestet. 4kvar&16chanser kvar.
  • Kommit igång med skolarbetet "seriefigur" och går riktigt bra för engångsskull!
  • Har en hel del frånvaro på våran internetsida som går upp och ner, som inte stämmer men är störande.
  • Jag och klassen har kommit på en superbra grej som kommer till plugget på tisdag!
  • Har svenska uppgift att lämna in innan måndag.
  • Alla lärare har varit på min sida idag.
  • Imorgon ska jag söka jobb och lämna en hel del CVn.
  • Ikväll ska jag gå till konsum för att köpa godis och sedan sätta mig framför tven till en början.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0