Jag hoppas att du följer med mig.

Jo, jag lever än! Proppat i mig alvedon och andas mindre så huvudvärken kommer. Men natten klarar jag av om jag bara kunde somna någongång.
Men vet ni vad jag är sugen på?! Att köpa mig ett objektiv. Kanske ska slå till på nästa studiebidrag och förlora en tusing. Men det får vi se, hehe.. Vill också bowla! Så jäkla roligt det är. Jag får aldrig nog, eller innerst inne får jag, då jag blir sur och grinig eller bara vill vara någon annan stans och byta skor. Men annars är det roligt! Har redan bestämt att jag ska göra det på födelsedagen eller dagen efter. Med vilka eller vart har jag inte bestämt. Någon lär jag få med mig skanise ;) Nu måste jag se sovningen ett nytt försök.. Ska somsagt upp halv 8 och gå på läkarbesök. Natti.


Kommentarer
LIENE

sv: Åhja, kan tänka mig:O

2012-01-10 @ 10:29:16
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0