23 Juli.

Jorå. Ni ska få bilder. Både på min trasiga kropp (om någon är intresserad) och på mitt finfina rum. Sover ikväll nyduschad med nya lakan och kameran brevid. Bättre kan det inte bli.

Glass, bananer, grädde och jordgubbar + Wallander ikväll. Måndagsmys.
Imorgon ska både jag och Gaston orka powerwalk på morgonkvisten och sedan kommer syster på besök. Kommer troligen åka förbi centrum en snabbis om jag vill suktas lite efter nytt i garderoben, om inte vädret såklart blir solväder. Puss!
 
Update: Jaaaa!! Värme imorgon, förhoppningsvis dyker solen upp mer än vad som är sagt. Och på onsdag. Bli bruuuuun.


Kommentarer
LIENE

Låter som bra kväll:) och härligt med sol. Här var det sol förrigår men det är grått väder sen igår.

2012-07-24 @ 07:51:26
URL: http://lienes.blogg.se
Becka [fotoblogg]

Åh jättefin header du har! :D

2012-07-24 @ 10:49:51
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0