4 Juni. Andra jobbdagen med njutning av glass.

Godmorgon!
Första dagen på jobbet igår och jag trivs! Stod i köket och upprepade meningen "Åtta med ost" när jag gjorde alla tusentals Big Mac´s och Chees. Idag kör vi igen, med en blåsa på lilltån och trötta ben.
 
Som ni vet så bor jag hos Emelie denna vecka och hon bara sover och sover som en liten sömntuta (vilket jag också hade velat), men vädret är på topp så tackade inte nej till morgonpromenaden. Vi ska, när hon väl stigit upp, gå och handla, äta frukost och sedan träffa Bella, Jocke, Jonas och Danne glass i solen.
 
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
LIENE

Tack och detsamma:)

2012-07-04 @ 09:17:44
URL: http://lienes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0