22 Juni. Midsommarafton

Godmorgon! Vaknat på fel sida men det håller på och ordnar upp sig nu med lite mjölk, jordgubbar och kaffe. Dagen planer är inte alls planerade. Ska nog plåga mig kropp liiite till ute i solen och försöka orka med en powerwalk för upppiggning. Hårinpackning och damsuga rummet börs också göras. Men måste somsagt vara hemma till mot 20 tiden, så har god tid på mig trots att jag vakna nyss.
 
Igår fick jag besked om jobb!! Och jag fick det!!!! Donken som jag var på jobbintervju hos förra veckan. Hon var så gullig och rar, och jag fick säga klädstorlekar osv. Kan nog trivas! När jag även har min klasskompis på söndagarna också (om vi jobbar samma tid). Efter det beskedet åkte jag till centrum och snabbprovade en tröja jag vart dökär i (hoppas den sitter lika bra idag) och åt sedan massa kebab med tjejerna.
Träffade på Jonas och åkte runt på lite ärenden, + såg Madagaskar hos E. Fick sedan köra hem från Nynäs i hans bil, lika roligt fortfarande att köra bil! :D
 
Beslutsångest - Vara nykter och köra bil ikväll eller dricka och inte komma hem?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0