Midsommardagens kväll

Fick bli en riktig träning för mig igår med 3veckors körkort i handen. Vi rörde oss mot Östnora till en väns vän och jag fick sedan vara taxi fram och tillbaka i mörkret bland rådjuren, rävarna och katterna. Bra gick det iallafall, och en del energidrickor fick det bli under natten fram till 4 tiden.
Försov mig imorsse när jag skulle lämna tillbaka bilen, men som tur var fick ägaren till bilen köra rally och kom i tid till jobbet så jag slapp allt för många skuldkänslor. (y)
 
Har varit på Maxi tillsammans med Emelie och hennes pappa under dagen. Samt kollat på film då dom låg och sov, och även käkat lunch/middag. Nästa vecka börjar intruktionsveckan för mitt nya jobb, så inget slappande här inte! 

Fredags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0