Skolavslutning!!

Godmorgon! Trött seg och lat idag. På en fredag. Ändå så vill jag på äventyr. Och ska på äventyr. Dock vid 20 tiden ska jag börja rulla iväg så har hela dagen på mig!

Igår blev det en mysdag. Fick betygen i skolan vid 12 tiden och lyssnade sedan på musik i aoulan innan hemfärden. Snabbfixade mig och tog en långpromenad med gaston.
Åkte efter det upp till handen, till en klasskompis där resten av klassen var. Det bjöds på hamburgare, korv, läsk, chips, vindruvor, vattenpipa, dopp i polen och musik. Var huuur trevligt som helst och det är det vi ska köra på ikväll igen fast med liiite mer folk osv. :)


Igår


Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON

finis !!!!

åhåå va braråå! och du, jag kan lova, dendär morotskakan är to die for :D

2012-06-15 @ 19:21:55
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0