Sommar?

Jorå! Det ser ut att bli varmt och soligt imorgon också :D Wihooo. Solning och promenader under hela dagen med massa jordgubbar och isbitar, precis som idag.
 
Mot kvällen har vi planerat en liten tjejmyskväll. Med tanke på att både Bella och Emelie sliter som sjutton på jobbet (eller?) så firar vi att de får sluta en dag tidigare under denna vecka, pga midsommar som ni alla vet om hoppas jag. Blir pizza/kebab och även en sväng förbi handen innan om jag orkar, hinner och har råd. 
Vi får se vad vi hittar på efter, antingen matkoma, eller något superskojs och ränner hela natten.
 
Nu har jag en lång dag framför mig imorgon! Måste ju komma upp i tid till solen, haha. Puss


Kommentarer
LIENE

Mysigt med tjejkväll:)

sv: Älskar också det linnet men tycker turkosa passar ännu bättre på mig, i verkligheten, det syns inte på bild.

2012-06-21 @ 07:41:02
URL: http://lienes.blogg.se
Sofia - FOTO

Sv: Tack du! :) Jag ska ta en tur senare ikväll tänkte jag.. Var alldeles för trött i morse! Hih :)
Allt bra?

2012-06-21 @ 08:08:28
URL: http://sofiaforss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0