21 Mars 2012.

Strålande väder & glad tjej. Dock använder jag fortfarande min vinterjacka men syster har köpt kaffe! Fick göra kroppsmålning imorsse på lektionen, och jag målade min vän Tony i ansiktet som ni ser nedan. Haha. Hade sedan matte, lunch, och engelska. Skulle fikat med min fina vän Mikaela och hennes barn nu efter skolan, men fick bli ändrade planer och jag sitter nu med huvudvärk och pluggar körkortsteori för fullt. Inga batterier på luren heller så ska gå mot hunddagiset och hämta hunden för att sedan ta en powernap med kaffe (?) innan jag hälsar på gården ikväll och laddar kameran inför imorgon till plugget. Hej!


Målningen jag gjorde imorsse. Haha, ni ser väl själva vem han ska likna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0