9 Maj 2012.

Minns ni kanske förra gången jag var hemma och var dödssjuk? Tror jag var sjuk den dagen iallafall.. Eller så var vi lediga. Hemma var jag iallafall! Då fick jag sommarjobb. Och en kofta med posten. Gissa vad som händer idag då jag precis vaknat upp efter en timmes powernap -
  • Får post - mina efterlängtade linser
  • Får telefonsamtal på mobilen - skiter i det pga okänt nummer. De ringer hem och vi dissar samtalet där med. De ringer igen och syster svarar. Efter jag fått prata med tjejen som hade samma namn som mig så ska jag nu på sommarjobbsinterjuv om två veckor för att sommarjobba i 4 veckor!
  • Och efter det ... Jacop flyttar hem till Sverige igen!


Kommentarer
▲ L I N D A

sv: ja :)

allt bra?

2012-05-09 @ 15:03:41
URL: http://xiaos.blogg.se/
Julia

sv: Jafan det tycker jag!! :D Vi borde gå ut tillsammans någon gång snart! :o

2012-05-09 @ 16:54:37
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0