8 November. Torsdagskvällen

Snart är det fredag!! Wiho. Helg! 
Har spenderat denna kväll med Twilight, nu har jag sett halva av alla tre.. Lyckat. Men med makaroner och köttfärssås eftersom pappa lämnade mig strax innan middagen. Det fick även bli matlåda som nog kommer bli uppäten imorgon då pappa åker igen. Och jag och löken är inte vänner, eftersom den får mig att gråta, så jag avstår helst så mycket som det går hehe..

Dagen är fullbokad imorgon och jag hoppas att inte få stressa allt för mycket, klickade iallafall hem en klänning, bikini på rean och ett glittrigt linne så en lång tur i centrum hoppas jag det inte blir på hemvägen från morgonen. Godnatt <3
 
Äter som en man. Lika bra hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0