Hello vecka 45.

Ska snart tralla iväg i kylan till konsum med hunden min och köpa Ben&Jerrys. Och den ska jag försöka spara i dem närmaste tre dagarna framför de tre Twilight filmerna på tven. Nice!
Fredagen är fullbokad och lördagen kommer min finfina barndomsvän hem som jag tänker tvinga att träffa mig på hel del killsnack med oboy samt grädde. Möms!
 

Fasiken vilken bra vecka. Dansade på idrotten och svettas som en gris i min rödsnygga tröja, och snackade skit med ny vän på teckenspråkslektionen som jag även klarade förhöret galant med! Nu ska jag fortsätta att kolla på solresor. I vinter blir min första på minst 10 år tillbaka, och första utan förälder. Har ni några tips för ett varmt, fint partyplace? :)


Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON

nammen naww, vilka pluttisar :'') haha!

åååhhhjaa.... "se men inte röra". fuck se men inte röra.... men jaa så får bli! lyckades dock få med mig ett par byxor därifrån, i den färgen oxå hahah :D

2012-11-06 @ 21:56:08
URL: http://josefineandersson.se
Kristin

Rhodos är ju ett bra partyställe men det är inte så varmt på vintern. Gran Canaria och Egypten är billiga ställen som är varmt på vintern, men inte så mycket party. Thailand är varmt och party på vintern, men jättedyrt :( sen är det inte så mycket fler ställen som är varmt på vintern, tyvärr...
Vänta till sommaren istället? Då är det mycket varmare, fler som åker, billigare, roligare... :D
Men tänk på att du inte bara behöver pengar till själva flyg + hotell, utan matpengar och fickpengar, taxi/buss-pengar, shoppingpengar, så ungefär 500 kr/dag. :) PUSS

2012-11-07 @ 08:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0