29 Oktober. Höstlov.

Måndag. Skulle egentligen förbi skolan idag för att hämta arbeten, men gör det nog imorgon, eller onsdag morgon innan jag åker ifrån Stockholm för några dagar. 
 
Har iallafall haft en riktigt bra början på lovet, fredagen bjöd på fest, lördagen pizza&jobb, och söndagen jobb&filmmys. Sovit 5 timmar inatt och storstädat huset hela dagen efter en prommis i kylan. 
Andra tväten ligger i tvättmaskinen och jobbkläderna hänger på tork, golvet är fortfarande blött och händerna torra av alla konstiga produkter jag rört. Aja, kvällen blir troligtvis lugn vad jag vet. Imorgon kör vi kortpass på jobbet och efter hoppas jag på en mini-utgång. Vi hörs då. <3


Kommentarer
KassandraPalma

jaha okej, taack!!
Vart ska du när du ska ifrån Stockholm ?

2012-10-29 @ 17:57:51
URL: http://kasssandra.blogg.se
Liene

Låter som du hade en bra helg:)

2012-10-29 @ 18:38:07
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0