Food is good.

När jag inte gör någonting annat - så äter jag. Jag hatar när jag inte ätit matlådorna under veckan och massor att välja på mot söndagskvällen efter jobbet. Inte nog med det så har pappa köpt hel del frukt och goda mackor osvosv. Vem tackar inte nej? Påtal om mat har vi två lådor glass också... 
 
Har kikat på halloween kläder nästan hela dagen rent ut sagt. Har min lilla oklara plan nu och hoppas på en lyckad halloweenkväll x2. Hoppas även på ensamhemma kväll tills partandet är inne då jag är jättesugen på trerätters middag med fina vänner och piffandet.


Kommentarer
Liene

sv: Så kul att du la märke till sminkningen:D och tack!

Frukt, goda mackor och glass lät gott!!

2012-10-15 @ 21:53:51
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Linnea

sv: Varsågod! :) Det tycker jag verkligen du ska göra, du kommer inte bli besviken! :)
Tack ska du ha!! Haha ojdå, har du haft dem länge eller? :)

2012-10-16 @ 12:05:34
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0