Skola och sjukhusbesök.

Jag som hade tänkt och skriva klart berättelsen till projektarbetet, träna och plugga..
Efter lunchen i skolan återstod en lektion kvar och jag gick istället till sjukhuset. Kvällen igår fick jag helt plötsligt ont på vänster sida av överkroppen, och imorrse kunde jag inte göra någonting. Det var en plåga att åka buss när den svängde. Jag skrek nästan när jag skulle öppna den tunga dörren in till skolan med vänsterarmen och hade panik hela dagen då jag ville vända hela ryggen och inte bara huvudet. -Som tur var var det ingenting med hjärtat - änsålänge iallfall - och jag har nu fått tabletter några dagar framåt. Har precis fått i mig mat och blivit fattig på sjukhusbesöket och medicinen.
Orkar inte plugga och kan inte träna.


Kommentarer
Julia - Livet som en hobbyfotograf ♥

sv: det var mycket gott!! :DD ♥
Usch vad det låter hemsk det som har hänt dig. Hoppas du kryar på dig!

2012-10-03 @ 19:30:47
URL: http://macrophotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0