17 September. Don't wanna be alone.

Sov ut tills jag var pigg imorsse. Ingenting kunde väcka mig och när jag väl vaknat låg jag en minut och tänkte att klockan var sju och att jag inte skulle behöva kolla på klockan. Då den var halv 10. Kom flera timmar försent och var seg hela dagen trots att jag åt macka påväg till bussen. + Banan och kaffe som värdskost.
Lite lax och kom sedan hem till helvetet.
 
Skolfoto och pluggning till halv 6 imorgon. Efter det middag med fin vän. Känner att jag behöver lite gosenallenärhet nu.
 

Minns förra årets skolfotografering. Jag och min fina nya vän som satt i ett hörn i skolan och plattade håret och pratade om våra S's.


Kommentarer
LIENE

sv: Åh, skönt att veta:D
Tack, fast krypen förstörde lite, å andra sidan får bilden mer tanke bakom då.

2012-09-17 @ 20:14:59
URL: http://lienes.blogg.se
ava miranda

fin bild :>

sv: tack desamma och hoppas att du får en bra dag :D

2012-09-18 @ 00:06:18
URL: http://avamiranda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0