Det bästa kom.

Jag hade så mycket planer. Men ingen början. Nu har jag ingenting. Vill sticka ut. Vara bäst. Få ett MVG, eller A som det idag heter. Utan början kommer jag ingenstans. Vill inte skriva om flera gånger när jag har en så kort tid på mig. Har så mycket fakta. Men ingen berättelse. Hur skriver man en berättelse. Är redo för att satsa allt. Fan vad bra det kommer bli, om jag nu hinner få den hjälp jag behöver innan tiden är ute. Trodde att jag var klar. Men kan få till det trippelt så bättre. Äntligen någon som tror på mig. Äntligen har jag chans att komma iväg på något bra. 
Bör inte sitta och ha ångest inför en uppgift. Har helg. Dricker kaffe och äter jordgubbar. Rosa paraply och mysiga skor. Redo inför livet. Redo inför allt. Det var dethär jag behövde. En liten,liten push. Någon som tror på mig. Och några få ord med den bästa i världen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0