16 & 17 Februari. Nu har jag börjat mitt sista år som tonår.

Lyckat avslut på 18årslivet!!
Började lördagen med prommis till konsum med Jennifer för att köpa in det sista. Vi bakade muffins och tårta (dyker upp senare idag, och finns även en insta-bild på det nedan). Vid 14 kom tjejerna och vid 16 gick alla och Benjamin kom. Vid 18 kom resten och vi började kolla restaurang som vi ändrade i sista sekunden, samt drack vin. Limon kom och vi åkte in till stan, käkade på Bauer (superfint, och supergott!), samt drack mer vin. Gick vidare, gick fel och kom sen till Entourage och träffade fina vänner där. Drinkbord och "ja må hon leva" sjungande vid 12slaget och natten därefter var bara lyckad. Skratt, trevligheter och kom hem vid 06. Kärlek.
 
Första bilden ; Jag står där ingången till mitt hus är. Snacka om att köra fram till dörren (;
Andra bilden ; Från igår innan jobbet. Överläppen hade svullnat upp och ni ser ju mina ögon.. S.l.i.t.e.n.


Kommentarer
Cajsa Fotograferar

förstod det :D göra idag?^^

2013-02-18 @ 10:33:34
URL: http://www.cajsahallgren.blogg.se
Elin♥

Ha en jättebra måndag!
Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

2013-02-18 @ 11:17:52
URL: http://elinsfotoliv.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0