21 Januari. Fnittrig osv.

Dagen har varit bra. Ligger efter i allt i historia. Och så lite i svenskan. Osvosv. Menmen, bör nog få lite ork snart, någondag, i framtiden
Haha var på intervju efter plugget också. Dendär nervositeten som man har inför en intervju, haha. Jag bara garvar åt allt och säger "äh.. vet inte. hehe". Haha, jag kan ju hoppas iallafall.. Pinsammaste var nog smilet därifrån till killen bakom kassan som visste att jag var på intervjun "Hejdå, heheheeh *stortsmile*"
-Dags för lite styrka.
 
Sprang upp imorsse kvart i 7, och hunden min fortsatte att sova. Ibland har han det bra. Sisådär jättebra.


Kommentarer
Josephine

Sv; så lite så :D
Aa, det är det verkligen :) kände att det var dags att uppgradera bland parfymerna haha

2013-01-21 @ 19:02:25
URL: http://stiles.blogg.se
molz

sv: den har varit helt okej! :)
hoppas din tisdag blir grym

2013-01-21 @ 20:51:15
URL: http://molz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0