Äntligen en lyckad fredag!

Blev en riktigt bra dag igår! Började med skola i två timmar, innan 2 timmars kaffe med Jacop och efter det kyrkogården med mamma. Vi hittade dock inte den kinaresturangen vi ville till, utan det fick bli en grekisk istället men hur gott som helst förutom kylan som förstörde mitt humör rejält ett tag.
Kvällen spenderades på Olearys med Jacop & hans vänner till 12slaget och nu har jag precis kommit hem med mitt paket från Gymgronossen, samt tidig födelsedagspresent från mamma. Dags för pannkiksar!


Kommentarer
LIENE

Mums med kinamat, blev sugen på det men grekiskt låter inte fel det heller:)

2013-01-26 @ 14:30:13
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0