Im alive.

Idag bestämde vi temat på våran fotoutställning och jag ser väldigt mycket fram emot det, om jag kommer på någon idé. Även en fotoläxa till en vecka framåt och jag vill bara ut och plåta. Dock under solen och i värmen..
 
 
Har inte fått något besked från det andra "deltidsjobbet" än, men det kommer väl det också en dag. Har ändå inte tid nu. Eller ork.
 
På Statoil går det super! Väldigt mycket dock så huvudet går i varv. Och lika så i skolan. Och på fritiden med min galna hund och shoppandet.
 
Vill så gärna ut ikväll. Njuta, plåta, ha mod, och tvinga någon att massera mig. Mennä, lutar nog en sväng förbi konsum för att köpa choklad/glass + hyra film. Jobb imorgon. Och på söndag. Nästa helg är jag förhoppningsvis ledig... Men det återstår och ser. Hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0