12 maj 2008

hellu. jag skriver lite mer om igår nu ..
igår på dansen så gjorde en tjej illa sig o hennes knä kom fel så damla fick vrida tillbaka de (aj!) sen dansen efter så gjorde en annan tjej illa sig o vrickade foten och sen var det vår tur o dansa liksom.. alla var jätterädda i min dans men vi gjorde vårt bästa ändå. :) & allt gick bra för mig.
sen skulle jag igentligen köpa jordbro united tröja, men det fanns bara svarta tjockiströjor kvar :( fan säger jag bara. jag ville verkligen ha en! men vi ska köpa så fort det kommer fler nästa termin..
efter dansen gav jag damla blommor & själv fick jag ett par rosor & present. presenten var 4 nya beckfilmer :D thihi.

idag, måndag, fyller evelyn fjorton ! massa grattis till dig gumman :)<3
men dagen har sett ut somvanligt & vi sjöng för evelyn på spanskan & alla stog upp. haha jag trodde aldrig att alla i spanskan skulle stå upp eftersom vi e sån stökig klass. men de gjorde alla & evelyn skämdes haha :D
men nu ska pappi ha datorn.. jag skriver mer imorgon för ikväll ska jag ut med jennifer en stund<3
puss på nosen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0